dimarts, 20 d’abril del 2010

Hola!

Fa dies que no sabeu res de mi. He estat molt ocupat.
Cada dia a les 8h del matí, passeig (un passeig curt). Després esmorzar i dormir o parar el sol fins que arriba algú de la família (vaig dormint a diferents llocs de la casa: a primera hora, al menjador, davant del radiador gran; més tard, a l'estudi, darrere la butaca, depèn de la temperatura, de si vull escoltar soroll o no, ...)
A la 1h, dinar i fer companyia a la família mentre dina (sempre hi ha la possibilitat de que em guardin alguna cosa).
A la tarda, migdiada (llaaaaaarga) i esperar que vingui l'amo.
A 1/4 de 8h, passeig llarg i després m'estiro davant de la cuina, perquè és l'hora de preparar el sopar i se senten unes olors! També tinc l'esperança de que em caigui algun tros de formatge provinent de la nevera.
Un cop la família ha sopat, és hora de tornar a la cuina per veure si ha quedat alguna cosa que sigui de bon aprofitar.
Després m'estiro, llarg com sóc, a l'estudi i faig companyia al meu amo fins a l'hora d'anar a dormir.
Com podeu veure, no tinc temps per res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada